Rozpoczynamy nabór uzupełniający na Członków Komitetu Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy
rewitalizacji z organami Gminy Miasta Kołobrzeg w sprawach dotyczących
przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję
opiniodawczo-doradczą Prezydenta Miasta Kołobrzeg.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji
określone zostały w Regulaminie, stanowiącym załącznik do Uchwały Nr
IX/107/19 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 30 maja 2019 r. Ponieważ w ramach
pierwszego naboru nie wyłoniono minimalnej liczby Członków Komitetu
Rewitalizacji, Prezydent Miasta Kołobrzeg prowadzi nabór uzupełniający.
Nabór uzupełniający na członków Komitetu Rewitalizacji będzie prowadzony w
dniach od 8 sierpnia 2019 r. do 28 sierpnia 2019 r.
Kandydat na Członka Komitetu składa wypełniony formularz zgłoszeniowy wraz z
wymaganymi załącznikami w formie papierowej do dnia 28 sierpnia 2019 r.:
Formularz zgłoszeniowy oraz formularz listy poparcia dostępny jest w wersji papierowej w Urzędzie Miasta Kołobrzeg w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Ratuszowej 12, w godzinach urzędowania tj. 7:30-15:30 oraz w wersji elektronicznej do pobrania na stronach www.rewitalizacja.kolobrzeg.eu, www.kolobrzeg.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Kołobrzeg.