Protokół Nr 13 z posiedzenia Kolegium
Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 26 marca 2019 r.
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta - Anna Mieczkowska
Zastępca Prezydenta Miasta ds. Gospodarczych - Monika Foremna - Pilarska
Zastępca Prezydenta Miasta ds. Społecznych - Ilona Grędas-Wójtowicz
Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński
Przyjęcie protokołu Nr 12 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 20
marca 2019 r.
Sprawy GN
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na sprzedaż części działki nr 11/68
obręb 18 położonej przy ul. Kujawskiej w Kołobrzegu.
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na zmianę terminów płatności opłaty
rocznej za prawo użytkowania wieczystego zgodnie z pismem Wnioskodawców.
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na zmianę umowy dzierżawy działki nr
73/5 obręb 5 położonej przy ul. Kasprowicza, zabudowanej obiektami
sportowo-rekreacyjnymi oraz na rozpoczęcie przez Dzierżawcę modernizacji
pawilonu bilardowego.
Prezydent Miasta nie wyraziła zgody na ustawienie oraz zamontowanie
automatu niezwiązanego z gruntem do usług pocztowych na dzierżawionym
gruncie przy ul. Zygmuntowskiej w Kołobrzegu.
Sprawy K-L
Prezydent Miasta wyraziła zgodę na spisanie w koszty zadłużenia za
zdany garaż nr 11 położony przy ul. Giełdowej.
Sprawy WS
Prezydent Miasta zaakceptowała sprawozdanie z realizacji Miejskiego
programu Wychodzenia z Bezdomności na lata 2018-2020 za rok 2018, celem
przedłożenia Radzie Miasta Kołobrzeg.
Prezydent Miasta zaakceptowała Roczne Sprawozdanie z realizacji
zadań z zakresu ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
oraz Miejskiego programu Wspierania Rodziny na lata 2018-2020 w Gminie
Miasto Kołobrzeg w roku 2018, celem przedłożenia Radzie Miasta
Kołobrzeg.
Źródło informacji: Ewelina Fusińska, Data źródła: 2019.04.04, 22:22, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2019.04.04, 22:22, Historia zmian