Miejsce: sala posiedzeń Rady nr 43 w Ratuszu, ul. A. Krajowej 12. Proponowany porządek obrad:

  1. Ocena realizacji zaplanowanych remontów oraz inwestycji miejskich na rok 2018 oraz analiza zaplanowanych inwestycji i remontów na rok 2019 wraz z źródłem finansowania. Przebudowa amfiteatru - zakres inwestycji, plany funkcjonowania. Przeniesienie Urzędu Miasta, remont, rozbudowa obecnego budynku. Analiza potrzeb i kosztów obu wariantów oraz możliwości finansowania.
  2. Omówienie planu potrzeb inwestycyjnych Cmentarza Komunalnego w Kołobrzegu oraz analizy prawno – ekonomicznej dotyczącej prowadzenia Cmentarza Komunalnego przez Gminę Miasto Kołobrzeg poprzez oddanie w administrację MZZDiOŚ sp. z o.o.
  3. Zapoznanie się z odpowiedzią na wniosek Komisji dot. zajęcia stanowiska w temacie darowizny nieruchomości drogowej położonej w Kołobrzegu przy ulicy Wiedeńskiej.
  4. Sprawy różne i wolne wnioski.