Miejsce: sala posiedzeń Rady nr 43 w Ratuszu, ul. A. Krajowej 12. Proponowany porządek obrad:

  1. Podsumowanie analizy prawnej i finansowej wypowiedzenia umowy Nr 11/K-GO/2018/ zawartej w dniu 20 czerwca 2018 przez Gminę Miasto Kołobrzeg konsorcjum firm ATF Sp. z o.o. s. k. i LOTOF SYSTEM Sp. z o.o. umowy dotyczącej odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości w części zamieszkałych, a w części wykorzystywanych do prowadzenia działalności gospodarczej z terenu Gminy Miasto Kołobrzeg.
  2. Analiza działalności Cmentarza Komunalnego w aspekcie finansowym oraz analiza usług pogrzebowych świadczonych przez Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu.
  3. Sprawy różne i wolne wnioski.