Protokół Nr 36 z posiedzenia Kolegium
Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 14 listopada 2018 r.
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta - Janusz Gromek
Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński
Przyjęcie protokołu Nr 35 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 30
października 2018 r.
Sprawy BZ
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i
zatwierdzonego zamówienia publicznego na zadanie: „Wykonanie nasadzeń
drzew, krzewów, pnączy, bylin traw ozdobnych na wybranych terenach
zieleni miasta Kołobrzeg” - część I.
Sprawy GN
Prezydent Miasta wyraził zgodę na przedłużenie terminów
zagospodarowania nieruchomości gruntowej - działki nr 124/9 i 124/10
obręb 4 (do momentu podziału działka nr 124/5), położonej przy ul.
Spacerowej, Portowej w Kołobrzeg, na okres 1 roku.
Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie określenia
warunków udzielania bonifikat i wysokości stawek procentowych od
jednorazowych opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w
prawo własności nieruchomości.
Sprawy K-L
Prezydent Miasta wyraził zgodę na przedłużenie umowy na najem garażu
położonego przy ul. Okopowej 3 w Kołobrzegu, na określony czas do 1 roku
z możliwością dwutygodniowego okresu wypowiedzenia.
Sprawy różne.
Sprostowanie do protokołu Nr 35 z posiedzenia Kolegium Prezydenta
Miasta Kołobrzeg w dniu 30 października 2018 roku.
Punkt 3.2. winien brzmieć: „Prezydent Miasta wyraził zgodę na
dzierżawę działki nr 295 obręb 5 Korzystno z przeznaczeniem na
składowanie materiałów budowlanych - kruszyw naturalnych”.
Źródło informacji: Ewelina Fusińska, Data źródła: 2018.11.19, 16:45, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2018.11.19, 16:45, Historia zmian