Protokół Nr 35 z posiedzenia Kolegium
Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 30 października 2018 r.
Obecni na posiedzeniu:
Prezydent Miasta - Janusz Gromek
Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański
Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński
Przyjęcie protokołu Nr 34 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia
19 października 2018 r.
Sprawy BZ
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i
zatwierdzonego zamówienia publicznego na zadanie: „Budowa oświetlenia
terenu przy ul. Bogusława X i ul. Grochowskiej w Kołobrzegu”.
Prezydent Miasta zapoznał się z informacją ws rozstrzygnięcia
zamówienia publicznego na zadanie: „Budowa zatok parkingowych w ulicy
Dworcowej w Kołobrzegu”.
Sprawy GN
Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie sprzedaży
lokali mieszkalnych na rzecz dotychczasowych najemców i udzielenia
bonifikaty.
Prezydent Miasta nie wyraził zgody na dzierżawę działki nr 295 obręb
5 Korzystno z przeznaczeniem na składowanie materiałów budowlanych -
kruszyw naturalnych.
Prezydent Miasta wyraził zgodę na dzierżawę gruntu pod wiatę
śmietnikową na czas nieoznaczony i polecił skierować do Rady Miasta
Kołobrzeg stosowny projekt uchwały.
Sprawy K-L
Prezydent Miasta wyraził zgodę na rozłożenie na 11 rat zadłużenia z
tytułu należności za lokal komunalny przy ul. Koszalińskiej 62-66b/5.
Źródło informacji: Ewelina Fusińska, Data źródła: 2018.11.04, 10:15, Zatwierdził do publikacji: Tomasz Kolasa, data publikacji: 2018.11.04, 10:15, Historia zmian