Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 24 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 19 lipca 2018 r.

Obecni na posiedzeniu:

  • Zastępca Prezydenta Miasta ds. Gospodarczych- Jerzy Wolski
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański

-------------------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 23 z posiedzenia Kolegium Prezydenta z dnia 10 lipca 2018 r.
  2.  Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z unieważnionego zamówienia publicznego na zadanie ""Rewitalizacja Skweru Pana Tadeusza w ramach projektu: Poprawa jakości środowiska w miastach na terenie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty".
    2. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: "Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie mienia Spółek Miejskich w okresie od 1 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2021 roku".
  3. Sprawy KL
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przedłużenie umowy najmu na lokal użytkowy położony przy ul. Tarnopolskiej o pow. 171 m2 na okres 3 lat.
    2. Prezydent Miasta nie wyrazi zgody na wykup lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. 1-go Maja 49 w Kołobrzegu.
  4. Sprawy WS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekty zarządzań w sprawie:
      1. Wyznaczenia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu do realizacji zadań z zakresu świadczenia wychowawczego oraz upoważnienia do prowadzenia postępowań i wydania decyzji administracyjnych,
      2. Upoważnienia do prowadzenia postepowań i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych,
      3. W sprawie upoważnienia do prowadzenia i wydawania rozstrzygnięć w sprawie świadczenia dobry start,
      4. Upoważnienia do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych,
      5. Upoważnienia do prowadzenia postępowań i wydania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
      6. Upoważnienia do prowadzenia postępowań administracyjnych oraz wydawania decyzji w sprawie świadczeń wynikających z ustawy z dnia 4 listopada 2016 roku o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem",
      7. Upoważnienia do przekazywania do Biura Informacji Gospodarczej informacji o zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego.
  5. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na sprzedaż działki nr 207/4 obr. 11 o powierzchni 0,0415 ha, położonej w Kołobrzegu przy ul. Radomskiej.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wydzierżawienie części działki nr 22/5 w obrębie 10 przy ul Rybackiej w Kołobrzegu z przeznaczeniem na miejsca parkingowe.
    3. Prezydent Miasta zwraca się o informacje, czy sprzedaż nieruchomości składającej się z działek nr 245/2, 244/2, 239/6 położonej w Kołobrzegu przy ul. 1-go Maja, może zostać przeprowadzona w formie negocjacji.
    4. Prezydent Miasta zaakceptował wniosek o dzierżawę części działki nr 259/2 obr. 11 przy ul. 1-go Maja 6 w Kołobrzegu.
    5. Prezydent Miasta odstąpił od skorzystania z prawa pierwokupu działki numer 129/6 obr. 13 o pow. 0.1036 ha, położonej w Kołobrzegu przy ul. Słowińców.
    6. Prezydent Miasta odstąpił od skorzystania z prawa pierwokupu nieruchomości składającej się z działek gruntu o numerach 17/21, 17/28, 22/5, 22/6, 24, 25/2, 26/2, 27, 28, 29/2, 30/4, 31, 32/2, 33/2, 2/2, 35, 36/2, 17/27, 23/2, 23/3 obr. 4 o łącznej powierzchni 0,6191 ha położonej w Kołobrzegu przy ul. Towarowej, Obrońców Westerplatte.
    7. Prezydent Miasta nie wyraził zgody na obniżenie ceny wywołąwczej i polecił powtórzyć przetarg na sprzedaż działki nr 1148/4 o pow. 0,0264 ha, obręb 9, położonej w Kołobrzegu przy ul. Bydgoskiej.
    8. Prezydent Miasta zaakceptował projekty uchwał w sprawie sprzedaży działek gruntu nr 8/51 i 8/52 obręb 14, położonych w Kołobrzegu przy ul. Jana Chodkiewicza.