Prezydent Miasta Kołobrzeg
JANUSZ GROMEK

tel.: +48 94 35 51 510 | fax: +48 94 35 23 769
prezydent@post.pl

Protokół Nr 12 z posiedzenia Kolegium Prezydenta Miasta Kołobrzeg w dniu 18 kwietnia 2018 r.

Obecni na posiedzeniu:

  • Prezydent Miasta - Janusz Gromek
  • Zastępca Prezydenta Miasta ds. Gospodarczych - Jerzy Wolski
  • Zastępca Prezydenta Miasta ds. Społecznych - Jacek Woźniak
  • Sekretarz Miasta - Ewa Pełechata
  • Rzecznik Prezydenta - Michał Kujaczyński
  • Skarbnik Miasta - Grzegorz Czakański

----------------------------------------

  1. Przyjęcie protokołu Nr 11 z posiedzenia Kolegium Prezydenta w dniu 3 kwietnia 2018 r.
  2. Sprawy BZ
    1. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „ Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych ulic gminnych i innych ciągach komunikacyjnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg Część II".
    2. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją z rozstrzygniętego i zatwierdzonego zamówienia publicznego na: „Usługę konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego, parkowego i terenów rekreacyjnych, będącego własnością Gminy Miasto Kołobrzeg i nie przyłączonego do sieci ENERGA Oświetlenia Sp. z o.o.".
    3. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją ws unieważnienia zamówienia publicznego na zadanie: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości w części zamieszkałych a w części wykorzystywanych do prowadzenia działalności gospodarczej z terenu Gminy Miasto Kołobrzeg" - część II.
    4. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją ws unieważnienia zamówienia publicznego na zadanie: „Zagospodarowanie terenów zielonych zlokalizowanych w pasie drogowym Al. Św. Jana Pawła II (dawniej ul. Walki Młodych)".
    5. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją ws unieważnienia zamówienia publicznego na zadanie: „Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasto Kołobrzeg, jej jednostek budżetowych, zakładów budżetowych, instytucji kultury i spółek miejskich w okresie od 01 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2021 roku - część II".
    6. Prezydent Miasta zapoznał się z informacją ws rozstrzygnięcia zamówienia publicznego na zadanie: „Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Miasto Kołobrzeg i jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg".
  3. Sprawy WS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenia:
      1. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych,
      2. w sprawie wyznaczenia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu do realizacji zadań z zakresu świadczenia wychowawczego oraz upoważnienia do prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych,
      3. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  4. Sprawy PU
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie ustalenia planu wydatków Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Kołobrzegu na rok 2018.
  5. Sprawy GN
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na dzierżawę części działek o numerach 4/227, 4/38, 4/37 i 4/233 obr. 9 w Podczelu od 23.07.2018 r. do 17.09.2018 r. z przeznaczeniem na organizację imprezy pod nazwą „Nagle nad Morzem 2018".
    2. Prezydent Miasta odstąpił od skorzystania z prawa pierwokupu prawa użytkowania wieczystego działki gruntu o numerze 180, położonej w obrębie 9 miasta Kołobrzeg przy ul. Wieniawskiego.
    3. Prezydent Miasta postanowił o skorzystaniu z prawa pierwokupu działek gruntu o numerach 76/2 i 78/2, położonych w obrębie 10 miasta Kołobrzeg przy ul. Jedności Narodowej.
    4. Prezydent Miasta odstąpił od skorzystania z prawa pierwokupu działki gruntu o numerze 27/38, położonej w obrębie 19 miasta Kołobrzeg przy ul. Władysława Jagiełły
    5. Prezydent Miasta wyraził zgodę na wydłużenie obowiązywania umowy nr 168/14 z dnia 27.08.2014 r. na dzierżawę działki nr 175/21 obręb 11 o powierzchni 0,0865 ha położonej przy ul. Jedności Narodowej w Kołobrzegu, na okres do 2033 roku, pod warunkiem przedstawienia przez wnioskodawcę harmonogramu prac remontowych i modernizacyjnych.
    6. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie oddania w dzierżawę na okres do 31.12.2026 r. działki numer 332/2 obręb 12, położonej przy Al. Kolejowej w Kołobrzegu.
    7. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie oddania w dzierżawę, na okres 1 roku, działki numer 9/14 i działki numer 45 w obrębie 6 położonych przy ul. Wschodniej w Kołobrzegu.
    8. Prezydent Miasta polecił przedłożyć pod obrady Rady Miasta projekt uchwały o przedłużenie umowy dzierżawy części działki nr 332/2 obr.12, położonej w Kołobrzegu przy Alei Kolejowej, na kolejne 6 lat.
  6. Sprawy KL
    1. Prezydent Miasta wyraził zgodę na przedłużenie umowy najmu na lokal użytkowy położony przy ul. Rybackiej 9, na okres 3 lat.
    2. Prezydent Miasta wyraził zgodę na rozłożenie na raty zadłużenia z tyt. należności za lokal komunalny przy ul. Jedności Narodowej 66/5, pod warunkiem regularnego wnoszenia opłat bieżących.
    3. Prezydent Miasta wyraził zgodę na rozłożenie na raty zadłużenia z tyt. należności za lokal komunalny przy ul. Bema 3/53, pod warunkiem regularnego wnoszenia opłat bieżących.
  7. Sprawy K-GO
    1. Prezydent Miasta zaakceptował zarządzenie w sprawie ustalenia sposobu realizacji i finansowania zadania własnego Gminy Miasto Kołobrzeg polegającego na utrzymaniu, prowadzeniu i wyposażeniu dwóch miejskich punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK), wraz z odbiorem odpadów selektywnie zebranych i dostarczonych przez mieszkańców Gminy Miasto Kołobrzeg.
  8.  Sprawy K-IO
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk na polskich obszarach morskich przyległych do granic Gminy Miasto Kołobrzeg w roku 2018.
    2.  Prezydent Miasta zaakceptował projekt uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowych z budżetu Gminy Miasto Kołobrzeg na przedsięwzięcia inwestycyjne w zakresie wymiany źródeł ogrzewania służące ochronie powietrza.
    3.  Prezydent Miasta zarządzenie w sprawie powołania społecznej Komisji ds. Ochrony Drzewostanu na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg.
  9. Sprawy EKS
    1. Prezydent Miasta zaakceptował projekt zmieniający uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy praz wysokość i warunki wypłacania innych składników wynagrodzenia wynikających ze stosunku pracy, szczegółowy sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw.
    2. Prezydent Miasta rozpatrzył wnioski dyrektorów kołobrzeskich szkół i przedszkoli o przydzielenie środków na remonty w 2018 roku.