Miejsce: sala nr 43 w Ratuszu, ul. A. Krajowej 12. Proponowany porządek obrad:

  1. Zaopiniowanie pism i wniosków w sprawach:
    1. przejęcia pomieszczeń wraz z wyposażeniem po wygaszanym Gimnazjum nr 2 (pismo Zarządu Powiatu Kołobrzeg).
    2. zwiększenia maksymalnej opłaty początkowej za usługi taksówkowe (pismo P.T.O MOR-TAX).
    3. zmian w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kołobrzeg oraz przygotowania projektów uchwał w sprawie uchylenia uchwał intencyjnych.
    4. działalności gospodarczej na terenie będącym we władaniu spółki Diar (pismo Diar Sp. z o. o.).
  2. Wypracowanie stanowiska dotyczącego wsparcia działań mających na celu dalszy rozwój Portu Kołobrzeg i zapewnienia środowiskom rybackim bezpiecznych i higienicznych warunków pracy (pismo Zarządu Portu Morskiego Kołobrzeg Sp. z o.o. i Związku Małych Portów Morskich).
  3. Ustosunkowanie się do prośby mieszkańców osiedla Sienkiewicza w sprawie budowy placu zabaw na tym osiedlu.
  4. Zaopiniowanie wniosków mieszkańców ubiegających się o pomoc publiczną.
  5. Sprawy różne i wolne wnioski.