PREZYDENT MIASTA KOŁOBRZEG zaprasza mieszkańców Miasta Kołobrzeg do udziału w konsultacjach w sprawie zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg w dniach od 16 stycznia do 14 lutego 2023 r.
Zasięg obszaru planowanego do przyłączenia został określony w załącznikach do uchwały Nr LVI/819/22 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 30 listopada 2022 r. sprawie przeprowadzenia konsultacji w przedmiocie zmiany granic administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg.
Celem niniejszych konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców na temat planowanej zmiany granic Gminy Miasto Kołobrzeg.
Informacje na temat konsultacji dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Kołobrzeg (BIP - zakładka Ważne Informacje > Konsultacje Społeczne), na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na stronie internetowej www.integracja.kolobrzeg.eu, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg.
Konsultacje przeprowadza się z wykorzystaniem papierowej ankiety konsultacyjnej zawierającej pytanie o następującej treści:
"Czy jesteś za zmianą granic Gminy Miasto Kołobrzeg polegającą na włączeniu do Gminy Miasto Kołobrzeg części sołectwa Korzystno z Gminy Kołobrzeg?"
Wyrażenie opinii polega na odpowiedzi na zadane w ankiecie pytanie poprzez umieszczenie jednorazowo znaku "X" w wybranej jako odpowiedź rubryce: "JESTEM ZA", "JESTEM PRZECIW" lub "WSTRZYMUJĘ SIĘ". Brak postawienia znaku "X" lub postawienie znaku "X w więcej niż jednej rubryce uznane zostanie za brak wyrażenia opinii.
Na formularzu ankiety konsultacyjnej należy wpisać swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, datę wypełnienia ankiety, zaznaczyć nazwę dzielnicy oraz złożyć własnoręczny podpis.
Ankieta, która nie będzie zawierała wypełnionych wszystkich wymaganych pól i hologramu nie będzie brana pod uwagę.
Każdy mieszkaniec może wyrazić opinię poprzez jednorazowe wypełnienie ankiety.
Formularz ankiety zostanie udostępniony w punktach konsultacyjnych:
Wypełnione ankiety będzie można złożyć w miejscach ich udostępnienia.
Raport z wynikami konsultacji zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl, na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kołobrzeg oraz przedłożony Radzie Miasta Kołobrzeg.
Proces konsultacji prowadzi - koordynuje Joanna Pawlak Pełnomocnik Prezydenta ds. budżetu obywatelskiego i partycypacji społecznej, tel. 94 35 51 590, email: j.pawlak@um.kolobrzeg.pl.