09.10.2009 r. - dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych na terenach placów zabaw

30 września 2009
BZ.III.341-0/4/31/09

OGŁOSZENIE
URZĄD MIASTA KOŁOBRZEG
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro na:
dostarczenie i montaż urządzeń zabawowych na terenach placów zabaw znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg

Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można odebrać w Wydziale Inwestycji 78-100 Kołobrzeg, tel. (094) 35-51 538 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest, Mira Sierżęga - podinspektor ds. lokali użytkowych i garaży, Wydział Komunalny- Referat Lokalowy, tel. (094) 35 51 538, e-mail: m.sierzega@um.kolobrzeg.pl Koszt specyfikacji wynosi 15 zł. Należność należy wpłacać gotówką w kasie Urzędu Miasta w Kołobrzegu lub przelewem na konto PKO BP S.A. O/Kołobrzeg 78 1020 2821 1402 0003 5675. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż urządzeń zabawowych na terenach placów zabaw znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg w tym:

  1. dostarczenie urządzeń zabawowych. Zamówienie obejmuje urządzenia zabawowe w ilości 25 sztuk: bujaki (sprężynowce) - 9 szt; - Huśtawka wagowa (równoważnia) - 1 szt; Huśtawka wagowa (równoważnia ) - 1 szt: Huśtawka łańcuchowa pojedyncza z siedziskiem prostym - 1 szt: Huśtawka łańcuchowa pojedyncza z siedziskiem zabudowanym dla dzieci do 3 lat - 1 szt; Piaskownica - 1 szt; Huśtawka łańcuchowa podwójna z siedziskiem z opon -2 szt; Zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt Potrójny drążek - 1 szt; Pionowa przeplotnia z kręgów stalowych - 1 szt; Mini bramka z koszem - 1 szt; Zestaw zabawowy nr 2 - 1 szt; Urządzenie do gry w kółko i krzyzyk - 1 szt; Tablica do rysowania - 2 szt; Karuzela - 1 szt; Zestaw zabawowy nr 3 - 1 szt
  2. wyszczególnienie wymaganych elementów składowych wraz z parametrami, jakie powinny spełniać poszczególne urządzenia określone zostały w wykazie urządzeń zabawowych stanowiącym. Część II niniejszej SIWZ .

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych. Zamawiający nie przewiduje także zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miasta (pok. nr 104, I piętro) w terminie do dnia 09.10.2009r. do godz. 9:30.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego tj. Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 w sali konferencyjnej w dniu 09.10.2009. o godz.10:00

  • Kod CPV - 37535200-9
  • Termin realizacji zamówienia: 20.11.2009 r.
  • Termin związania ofertą - 30 dni
  • Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.) oraz którzy:

  • Przedłożą dokumenty potwierdzające wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te wykonane zostały należycie ( referencje lub protokóły odbioru prac ). W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej 1 dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto
  • Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
  • Przedłożą formularz cenowy

Ogłoszenie zostało wysłane i zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 30.09.2009r. pod numerem 166389- 2009

Prezydent Miasta Kołobrzeg
Janusz Gromek

Opracowała: Julia Tarnawczyk, podinspektor BZ, tel 094 35 51 581


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

286 KBPobierzPodgląd pliku

Pytania i odpowiedzi z dnia 02.10.2009 - zestaw pierwszy

47 KBPobierzPodgląd pliku