Wykryto otwarcie kolejnej karty
System pozwala na pracę tylko na jednej karcie.
Prosimy o zamknięcie pozostałych kart.
Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
Wstępne ogłoszenia informacyjne
Plan postępowań
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
Czas do końca sesji:
NIEZALOGOWANY
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
BZ.271.45.2022.I
Nazwa Postępowania
Wykonanie obsady i utrzymanie roślinności na wybranych terenach Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2023
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie obsady i utrzymanie krzewów, bylin, roślin rabatowych, dostawa i montaż obiektów wyposażenia oraz wykonanie innych usług ogrodniczych związanych z utrzymaniem terenów zieleni miasta Kołobrzeg. Zamówienie z uwagi na jego złożoność podzielono na 28 elementów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera III część SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Usługi
Numer ogłoszenia
2022/S 199-564737
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu
11-10-2022
Data ogłoszenia
14-10-2022
Termin składania ofert
18-11-2022 11:00:00
Termin otwarcia ofert
18-11-2022 12:00:00
Powyżej progu unijnego
Tak
Podział zamówienia na części
Nie
Aukcja elektroniczna
Nie
Powyżej progu unijnego
Dane kontaktowe
Lokalizacja usługi/Miejsce realizacji zamówienia
.
Warunki udziału
Zgodnie z dokumentacją postępowania
Wadium
1
Wadium
Kwota wadium (PLN):
15 000,00
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
1
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
768600.00
Kryteria oceny ofert
Zgodnie z dokumentacją postępowania
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
Informacja_o_uniewaznieniu_postepowania_08-12-2022_09.21.20.pdf
08-12-2022 09:21
Informacja_z_otwarcia_ofert_18-11-2022_12.29.38.pdf
18-11-2022 12:30
Informacja_o_kwocie_przeznaczonej_na_sfinansowanie_zamowienia_18-11-2022_11.04.24.pdf
18-11-2022 11:04
Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_14-11-2022_07.44.55.pdf
14-11-2022 07:45
Zmiana_tresci_SWZ_-_Zmiana_terminu_skladania_i_otwarcia_ofert_08-11-2022_10.02.06.pdf
08-11-2022 10:02
SWZ_I_-_zalaczniki_w_wersji_edytowalnej_-_zmienione_07-11-2022_15.32.40.docx
07-11-2022 15:33
Zmiana_tresci_SWZ_07-11-2022_15.32.15.pdf
07-11-2022 15:33
Odpowiedzi_na_pytania_04-11-2022_15.14.48.zip
04-11-2022 15:15
Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_21-10-2022_09.32.50.pdf
21-10-2022 09:33
Ogloszenie_o_zamowieniu_14-10-2022_09.43.29.pdf
14-10-2022 09:47
p
p
1
2
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
28-10-2022 12:33:29
Postępowania
04-11-2022 15:20:58
p
p
1
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź