Wykryto otwarcie kolejnej karty
System pozwala na pracę tylko na jednej karcie.
Prosimy o zamknięcie pozostałych kart.
Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
Wstępne ogłoszenia informacyjne
Plan postępowań
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
Czas do końca sesji:
NIEZALOGOWANY
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
BZ.271.61.2021.I
Nazwa Postępowania
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu rządowego Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Zjednoczonej Europy w Kołobrzegu
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu rządowego „Laboratoria Przyszłości” do Szkoły Podstawowej nr 7 im. Zjednoczonej Europy w Kołobrzegu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 4 części: CZĘŚĆ I – Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni informatycznej rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”, CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia stanowisk pracy, mebli w ramach programu rządowego „Laboratoria Przyszłości”, CZĘŚĆ III – Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni technicznej z rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”, CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej z rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Tryb Postępowania
Podstawowy art. 275 pkt 1
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Numer ogłoszenia
2022/BZP 00044998/01
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
Data ogłoszenia
02-02-2022
Termin składania ofert
15-02-2022 11:00:00
Termin otwarcia ofert
15-02-2022 12:00:00
Podział zamówienia na części
Tak
Podział zamówienia na części
Dane kontaktowe
Lokalizacja usługi/Miejsce realizacji zamówienia
.
Warunki udziału
1. Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni informatycznej rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z dokumentacją postępowania
2. Dostawa wyposażenia stanowisk pracy, mebli w ramach programu rządowego „Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z dokumentacją postępowania
3. Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni technicznej z rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z dokumentacją postępowania
4. Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej z rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z dokumentacją postępowania
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
1. Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni informatycznej rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Część 1
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
112417.01
2. Dostawa wyposażenia stanowisk pracy, mebli w ramach programu rządowego „Laboratoria Przyszłości”
Część 2
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
29759.33
3. Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni technicznej z rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Część 3
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
5702.16
4. Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej z rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Część 4
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
16338.48
Kryteria oceny ofert
1. Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni informatycznej rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z dokumentacją postępowania
2. Dostawa wyposażenia stanowisk pracy, mebli w ramach programu rządowego „Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z dokumentacją postępowania
3. Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni technicznej z rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z dokumentacją postępowania
4. Dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej z rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”
Zgodnie z dokumentacją postępowania
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
Ogloszenie_o_rozstrzygnieciu-_czesc_1_23-03-2022_13.31.35.pdf
23-03-2022 13:32
Ogloszenie_o_uniewaznieniu_-_czesc_4_21-03-2022_12.56.48.pdf
21-03-2022 12:57
Ogloszenie_o_rozstrzygnieciu-_czesc_2_18-03-2022_14.04.14.pdf
18-03-2022 14:06
Ogloszenie_o_rozstrzygnieciu_-_czesc_3_18-03-2022_14.04.35.pdf
18-03-2022 14:06
Informacja_z_otwarcia_ofert_15-02-2022_14.18.27.pdf
15-02-2022 14:18
Informacja_o_kwocie_przeznaczonej_na_sfinansowanie_zamowienia_15-02-2022_11.21.37.pdf
15-02-2022 11:22
KOMUNIKAT_10-02-2022_15.34.29.pdf
10-02-2022 15:35
Odpowiedz_na_pytanie_-_zestaw_nr_2_10-02-2022_15.33.23.pdf
10-02-2022 15:35
SWZ_Instrukcja_-_zalaczniki_w_wersji_edytowalnej-_po_zmianie_10-02-2022_15.34.06.docx
10-02-2022 15:35
Zmiana_tresci_SWZ_10-02-2022_15.32.26.pdf
10-02-2022 15:35
p
p
1
2
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
03-02-2022 13:46:25
Postępowania
04-02-2022 15:23:28
09-02-2022 13:03:19
Postępowania
10-02-2022 15:38:02
p
p
1
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź