Wykryto otwarcie kolejnej karty
System pozwala na pracę tylko na jednej karcie.
Prosimy o zamknięcie pozostałych kart.
Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
Wstępne ogłoszenia informacyjne
Plan postępowań
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
Czas do końca sesji:
NIEZALOGOWANY
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
BZ.271.45.2021.I
Nazwa Postępowania
Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych ulic gminnych i innych ciągach komunikacyjnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych ulic gminnych i innych ciągach komunikacyjnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Usługi
Numer ogłoszenia
2021/S 252-670508
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu
23-12-2021
Data ogłoszenia
28-12-2021
Termin składania ofert
02-02-2022 11:00:00
Termin otwarcia ofert
02-02-2022 12:00:00
Powyżej progu unijnego
Tak
Podział zamówienia na części
Tak
Powyżej progu unijnego
Podział zamówienia na części
Warunki udziału
1. Sprzątanie pasów drogowych innych ciągów oraz przystanków komunikacyjnych, koszenie terenów
Zgodnie z dokumentacją postępowania
2. Remonty, malowanie oraz demontaż i montaż ławek
Zgodnie z dokumentacją postępowania
3. Usuwanie piachu z nadmorskich ścieżek rowerowych i ciągów pieszych
Zgodnie z dokumentacją postępowania
4. Odbiór i zagospodarowanie odpadów gromadzonych w pojemnikach podziemnych położonych na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg
Zgodnie z dokumentacją postępowania
Wadium
Sprzątanie pasów drogowych innych ciągów oraz przystanków komunikacyjnych, koszenie terenów
Część 1
Wadium
Kwota wadium (PLN):
100 000,00
Remonty, malowanie oraz demontaż i montaż ławek
Część 2
Wadium
Kwota wadium (PLN):
1 000,00
Usuwanie piachu z nadmorskich ścieżek rowerowych i ciągów pieszych
Część 3
Wadium
Kwota wadium (PLN):
1 000,00
Odbiór i zagospodarowanie odpadów gromadzonych w pojemnikach podziemnych położonych na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg
Część 4
Wadium
Kwota wadium (PLN):
6 000,00
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
1. Sprzątanie pasów drogowych innych ciągów oraz przystanków komunikacyjnych, koszenie terenów
Część 1
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
8143834.26
2. Remonty, malowanie oraz demontaż i montaż ławek
Część 2
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
78134.26
3. Usuwanie piachu z nadmorskich ścieżek rowerowych i ciągów pieszych
Część 3
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
99834.77
4. Odbiór i zagospodarowanie odpadów gromadzonych w pojemnikach podziemnych położonych na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg
Część 4
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
261800.53
Kryteria oceny ofert
1. Sprzątanie pasów drogowych innych ciągów oraz przystanków komunikacyjnych, koszenie terenów
Zgodnie z dokumentacją postępowania
2. Remonty, malowanie oraz demontaż i montaż ławek
Zgodnie z dokumentacją postępowania
3. Usuwanie piachu z nadmorskich ścieżek rowerowych i ciągów pieszych
Zgodnie z dokumentacją postępowania
4. Odbiór i zagospodarowanie odpadów gromadzonych w pojemnikach podziemnych położonych na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg
Zgodnie z dokumentacją postępowania
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
Ogloszenie_o_rozstrzygnieciu_przetargu_18-02-2022_13.25.42.pdf
18-02-2022 13:26
Informacja_z_otwarcia_ofert_02-02-2022_13.36.32.pdf
02-02-2022 13:37
Informacja_o_kwocie_przeznaczonej_na_sfinansowanie_zamowienia_02-02-2022_11.02.59.pdf
02-02-2022 11:03
Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_21-01-2022_09.44.56.pdf
21-01-2022 09:45
D09._Zest._tab._pas_drog.-_wykaz_ulic__zal_nr_9-KOREKTA_18-01-2022_10.41.19.xls
18-01-2022 10:42
Pytania_i_odpowiedzi_18-01-2022_10.39.29.pdf
18-01-2022 10:42
SWZ_cz._1_-_zalaczniki_wersja_edytowalna-_zmieniony_zalacznik_nr_1_18-01-2022_10.40.28.docx
18-01-2022 10:42
SWZ_cz._3_-opz-_modyfikacja_18-01-2022_10.41.08.pdf
18-01-2022 10:42
Zmiana_tresci_SWZ_18-01-2022_10.39.41.pdf
18-01-2022 10:42
Zmiana_tresci_SWZ_-_zmiana_terminu_skladania_ofert_14-01-2022_15.32.23.pdf
14-01-2022 15:33
p
p
1
2
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
10-01-2022 13:40:23
Postępowania
18-01-2022 10:49:15
p
p
1
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź