Wykryto otwarcie kolejnej karty
System pozwala na pracę tylko na jednej karcie.
Prosimy o zamknięcie pozostałych kart.
Strona korzysta z plików cookies(ciasteczek). Zapoznaj się z
Polityka prywatności Serwisu
Akceptuję
Toggle navigation
Strona główna
Zaloguj się
Wstępne ogłoszenia informacyjne
Plan postępowań
e-learning
Weryfikacja oprogramowania do podpisu
Zgłoszenie problemu
Toggle navigation
Czas do końca sesji:
NIEZALOGOWANY
PL
EN
Zaloguj
Załóż konto
Karta Postępowania
Dokumentacja Postępowania
Pytania do postępowania
Informacje ogólne
Numer Postępowania
BZ.271.48.2021.I
Nazwa Postępowania
Utrzymanie terenów zieleni miasta Kołobrzeg na lata 2022-2024
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, jest utrzymanie terenów zieleni miasta Kołobrzeg na lata 2022-2024. Zamówienie z uwagi na jego złożoność podzielono na 2 części które zawierają łącznie 29 elementów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera III część SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Tryb Postępowania
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia
Usługi
Numer ogłoszenia
2021/S 237-624418
Waluta postępowania
PLN
Kod CPV
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu
02-12-2021
Data ogłoszenia
07-12-2021
Termin składania ofert
10-01-2022 11:00:00
Termin otwarcia ofert
10-01-2022 12:00:00
Powyżej progu unijnego
Tak
Podział zamówienia na części
Tak
Powyżej progu unijnego
Podział zamówienia na części
Warunki udziału
1. Utrzymanie drzew i krzewów
Zgodnie z dokumentacją postępowania
2. Utrzymanie krzewów, krzewinek i bylin przy Alei Św. Jana Pawła
Zgodnie z dokumentacją postępowania
Wadium
Utrzymanie drzew i krzewów
Część 1
Wadium
Kwota wadium (PLN):
25 000,00
Utrzymanie krzewów, krzewinek i bylin przy Alei Św. Jana Pawła
część 2
Wadium
Kwota wadium (PLN):
5 000,00
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
1. Utrzymanie drzew i krzewów
Część 1
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
4930570.44
2. Utrzymanie krzewów, krzewinek i bylin przy Alei Św. Jana Pawła
część 2
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
577429.56
Kryteria oceny ofert
1. Utrzymanie drzew i krzewów
Zgodnie z dokumentacją postępowania
2. Utrzymanie krzewów, krzewinek i bylin przy Alei Św. Jana Pawła
Zgodnie z dokumentacją postępowania
Lista Dokumentów
Kolumny
Nazwa dokumentu
Data publikacji
Podpis
Ogloszenie_o_rozstrzygnieciu_przetargu_09-03-2022_13.16.45.pdf
09-03-2022 13:18
Informacja_z_otwarcia_ofert_10-01-2022_12.51.58.pdf
10-01-2022 12:52
Informacja_o_kwocie_przeznaczonej_na_sfinansowanie_zamowienia_10-01-2022_11.04.51.pdf
10-01-2022 11:05
Pytania_i_odpowiedzi_29-12-2021_15.13.52.pdf
29-12-2021 15:14
Zmiana_tresci_SWZ_22-12-2021_14.48.26.pdf
22-12-2021 14:48
Ogloszenie_o_zamowieniu_07-12-2021_10.47.57.pdf
07-12-2021 10:49
SWZ_07-12-2021_10.47.41.zip
07-12-2021 10:49
zalaczniki_graficzne_07-12-2021_10.48.17.zip
07-12-2021 10:49
zalaczniki_tabelaryczne_i_tekstowy_07-12-2021_10.48.27.zip
07-12-2021 10:49
p
p
1
p
p
Dodaj odwołanie
Uwaga!
Czy na pewno chcesz pobrać nieaktualną wersję pliku?
Opiniowanie/uwagi
Kolumny
Dotyczy
Treść uwagi
Autor
Data
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Dodawanie opinii
Potwierdź
Wyjdź
Uzasadnienie odrzucenia
Uzasadnienie
Anuluj
Dodawanie pliku
Dodane pliki są widoczne tylko dla zalogowanych użytkowników. Proszę o zalogowanie przed dodaniem pliku.
DOKUMENTY ZOSTANĄ DODANE DOPIERO PO NACIŚNIĘCIU PRZYCISKU DODAJ DO POSTĘPOWANIA
Kolumny
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Typ dokumentu
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Dodaj do postępowania
Anuluj
Pytania do postępowania
Odśwież
Kolumny
Data pytania
Dotyczy
Dokument
Data odpowiedzi
27-12-2021 11:27:20
Postępowania
29-12-2021 15:23:39
p
p
1
p
p
Szanowny Użytkowniku,
Uprzejmie prosimy o zadawanie pytań za pomocą formularza. Aby Zamawiający mógł prawidłowo odczytać treść poszczególnych pytań należy zadawać pytania pojedynczo.
Załączniki do pytania powinny być wykorzystywane tylko w przypadku gdy przekazanie treści w formie tekstowej jest niemożliwe (zdjęcie, tabela, wykres etc.).
W innej sytuacji przesłanie pytań formie załącznika do pytania powoduje:
Brak możliwości kopiowania pytań przez Zamawiającego co doprowadza do sytuacji, w której Zamawiający musi przepisywać pytania ręcznie.
W przypadku jeżeli załącznik jest na papierze firmowym, Zamawiający musi wydrukować taki załącznik i zanonimizować (Wgrać wersję z wymazanym logo oraz danymi Wykonawcy).
Wydłuża czas odpowiedzi na pytania.
Pytania do postępowania
Uwaga! Możliwość dodania załącznika do pytania zostanie udostępniona po zalogowaniu
Dotyczy
Dotyczy
Postępowania
Dokumentu
Postępowania
Dokumentu
Pytanie
Odpowiedź
Potwierdź
Anuluj
Dodawanie pliku
Nazwa pliku
Rozmiar pliku
Brak danych do wyświetlenia
Wybierz
Maksymalna wielkość pliku to 100 MB
ui-button
Trwa skanowanie
Trwa skanowanie plików w poszukiwaniu złośliwego oprogramowania
Trwa skanowanie
Usuń
Dodaj
Anuluj
Historia korespondencji
Kolumny
p
p
p
p
Data modyfikacji
Użytkownik
Dotyczy
Dokument
Treść odpowiedzi
Brak danych do wyświetlenia
p
p
p
p
Anuluj
Wyjdź